פרוש במתקפה על בנט ומינוי הרפורמי: "ארץ ישראל הזדעזעי" | צפו

אבי רבינא No Comments on פרוש במתקפה על בנט ומינוי הרפורמי: "ארץ ישראל הזדעזעי" | צפו

ח"כ מאיר פרוש נאם במליאת הכנסת ותקף בחריפות את מינוי של ח"כ הרפורמי ליו"ר ועדת חוקה בעיצומו של יום התענית יז' בתמוז והביא את הגמ' על החזיר שעלה באותו יום לחומה והזדעזעה ארץ ישראל | צפו

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מאיר פרוש תקף היום (שני) במליאת הכנסת את התנהלות הממשלה ואמר, "הממשלה הזו מסוכנת, שריה אינם מיומנים, הקורונה חוזרת לצערנו ובגדול, לפיד כבר סיבך אותנו עם פולין, לפיד כבר הראה שרמת הגולן לא חשוב לישראל".

אתמול בשבעה עשר בתמוז, הממשלה נעצה את טלפיה ביהדות, הג"מ בבבא קמא:  "כָּל זְמַן שֶׁעוֹסְקִין בָּעֲבוֹדָה, אֵין נִמְסָרִים בְּיֶדְכֶם. לְמָחָר שִׁלְשְׁלוּ דִּינָרִין בְּקֻפָּה וְהֶעֱלוּ לָהֶם חֲזִיר. כֵּיוָן שֶׁהִגִּיעַ לַחֲצִי הַחוֹמָה, נָעַץ צִפָּרְנָיו בַּחוֹמָה, נִזְדַּעְזְעָה אֶרֶץ יִשְׂרָאֵל אַרְבַּע מֵאוֹת פַּרְסָה עַל אַרְבַּע מֵאוֹת פַּרְסָה".

פרוש הוסיף, "רש"י מפרש על החזיר – עשיו היה נמשל לחזיר, היה פושט את טלפיו להראות שהוא טהור, הרפורמים יש להם דת חדשה, הם מראים כמו החזיר כאילו הם טהורים, ראש ממשלת השנאה בראשות ששת המנדטים בנט, נעץ את הטלפים ביהדות, הועמיד את אותו האיש הרפומי בראשות ועדת חוקה בכנסת – בכוחו הוא ינסה לקעקע את חוקי התורה ה"י, ארץ ישראל הזדעזעי 400 פרסה על 400 פרסה, הלוא תבוש עוכר ישראל" סיים פרוש את נאומו.



0 תגובות